Luna de miere

Cu masina prin Ljubliana, Cannes, Monte Carlo si Venetia

Acum ca m-am însurat si nu mai sunt “holtei”, nu îmi mai ramâne decât sa merg ca toti oamenii în asa zisa “luna” de miere.
De ce “luna de miere” ? Sincer nu stiu, deoarece din câte cupluri am cunoscut, în meseria mea:-), niciunul nu a avut parte de o “luna” de miere ci mai degraba de o saptamâna de relaxare.
Asa ca nici noi nu am facut prea mult rabat de la aceasta “regula”. Bine, sa fiu sincer, noi am avut parte de aproximativ doua saptamani.
Nu am reusit sa mergem imediat dupa nunta deoarece eu aveam o serie de evenimente contractate pentru aceasta perioada, de aceea a trebuit sa amânam frumoasa excursie pâna în august. Dar asteptarea a meritat pe deplin!
Si cum am hotarât ca in excursie sa ne aventuram cu masina am zis sa vizitam niste orase pe care nu le-am mai vazut.
Plecarea a fost spre Maramures însotiti fiind de Erix, care era cadoul nostru pentru parintii Biancai.
Odata plecati din Baia Mare, “luna noastra de miere” a început cu Ljubliana, capitala Sloveniei, unde am poposit o zi si o noapte. Nu stiam ca Slovenia este o tara atat de frumoasa. Am vizitat orasul: superb, curat, linistit cu un centru istoric foarte bine pus la punct.
În urmatoarea dimineata am plecat spre Postojna, o zona aflata la aproximativ 50 km de Ljubliana. Aici am vizitat cea mai mare pestera din Europa cu o lungime de 20 km de galerii descoperite pana acum, dar dintre care doar vreo 5,2 km se viziteaza, restul fiind strabatute de parâuri sau inundate permanent.
Tot în Postojna am vizitat si un frumos castel contruit în stânca.

Slovenia_Slovejna_pestera_postojna_Slovenia_postojna_cave_0001Slovenia_Slovejna_pestera_postojna_Slovenia_postojna_cave_0002Slovenia_Slovejna_pestera_postojna_Slovenia_postojna_cave_0003Slovenia_Slovejna_pestera_postojna_Slovenia_postojna_cave_0004Slovenia_Slovejna_pestera_postojna_Slovenia_postojna_cave_0005Slovenia_Slovejna_pestera_postojna_Slovenia_postojna_cave_0006Slovenia_Slovejna_pestera_postojna_Slovenia_postojna_cave_0007Slovenia_Slovejna_pestera_postojna_Slovenia_postojna_cave_0008

Dupa vizitarea zonei, am plecat spre Franta, mai exact în directia Cannes, un oras aflat în sudul Frantei, zona cunoscuta sub numele de Cote d’Azur.
Am traversat Italia de la est spre vest si am ramas surprinsi de tunelele si viaductele care leaga Italia de Franta.
Aici am fost gazduiti si “omeniti”:), vreo 4 zile, de bunii nostri prieteni Edi si Alina, care ne-au înfrumusetat diminetile cu cafea si cu delicioasele croissante frantuzesti. Multumim dragilor:D
Am vizitat orasul atât pe timp de zi cât si pe timp de noapte. Ne-am relaxat pe plajele de aici, iar Edi ne-a fost ghid, obligat fiind sa-si ia concediu pentru ca mierea lunii noastre sa fie pe deplin dulce:D. Ca de fiecare data când ma vad cu Edi, nu putem sa nu mergem la scuba diving, mentionand totodata ca Edi, este cel care m-a initiat în ale scuba diving-ului în urma cu vreo 3 ani când ne-am facut un concediu împreuna în Korfu.
Tot în Cannes am avut parte de cele mai spectaculoase focuri de artificii pe care le-am vazut vreodata în viata mea. În aceasta perioada, se tin niste concursuri la care participa mai multe tari. Special la aceste artificii a fost faptul ca erau lansate de pe apa intr-un spectacol de oglindiri, sunete si culori ce pur si simplu iti dadea fiori.

Canes_france_can_franta_photos_photo_0001Canes_france_can_franta_photos_photo_0002Canes_france_can_franta_photos_photo_0003Canes_france_can_franta_photos_photo_0004Canes_france_can_franta_photos_photo_0005Canes_france_can_franta_photos_photo_0006Canes_france_can_franta_photos_photo_0007Canes_france_can_franta_photos_photo_0008

Monte Carlo…si visul de a reveni în acest superb oras.
Din pacate am avut ocazia sa-l vizitam doar într-o dupa-amiaza, dar nu ne-a trebuit mult timp pentru a-l pune pe lista noastra, ca unul dintre orasele favorite.
Norocul ne-a suras aici a doua oara, deoarece la fel ca în Cannes, am avut norocul sa vizionam un foc de artificii lansat de pe apa, undeva din spatele luxoaselor iahturi.

Monte_carlo_monaco_pictures_wedding_photos_0001Monte_carlo_monaco_pictures_wedding_photos_0002Monte_carlo_monaco_pictures_wedding_photos_0003Monte_carlo_monaco_pictures_wedding_photos_0004Monte_carlo_monaco_pictures_wedding_photos_0005

La intoacere spre casa…

Venetia, orasul cu strazi verzi în care se oglindeste cerul.
Ajunsi aici, ne-am cazat în orasul Mestre, care este situat pe partea continentala a zonei. Aici, ne-am rasfatat o zi si doua nopti, prilej cu care am avut ocazia sa vizitam celebrul oras lacustru.
Am vizitat o mare parte a orasului cu vaporetto însa, am strabatut îngustele stradute pietruite pe jos, calcând poate, pe urmele vestitului Casanova.
Luna de miere s-a încheiat cu un frumos curcubeu, surprins de Bianca pe autostrada din Ungaria. Se spune ca atunci când apare un curcubeu, Dumnezeu ne arata ca ne iubeste, de aceea, noi suntem recunoscatori pentru tot ceea ce avem.

Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0001Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0002 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0003 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0004 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0005 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0006 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0007 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0008 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0009 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0010 Venetia_poze_venezia_itali_pictures_photos_0011